meandmyrestlesssoul.blogg.se

Första dagen på semestern

Kategori:

Härligt att få vakna upp till måsarnas skrik ist för massa trafik idag.
I torsdags la jag mig i solen några timmar innan jag tog tunnelbanan till Victoria station där jag tog tåget till Gatwick. Svettigt värre med en ryggsäck på ryggen i ca 30 graders värme.
Incheckningen och flygningen gick smidigt.
På flyget läste jag men de visade ett gammalt avsnitt av dolda kameran pch en dam 2 rader bakom mig skrattade så mycket att hela planet till slut skrattade åt/med henne.
Plutten hämtade mig på flyget och när vi kom hem till honom gosade jag med katterna vilket gav mig de mest röda och svullna ögon jag någonsin haft.
I går åt vi frukost på balkongen innan vi städade lägenheten (som att det hjälpte när katterna fäller otroligt mycket) och sedan åkte en sväng till allum och ramberget.
Tillbaka hemma tillbringade vi resten av dagen på balkongen i solen.
Försökte fylla i ansökan för jobbet på banana republic men kom inte så långt. Måste avsluta det idag för att hinna ansöka innan deadline.
På kvällen kom Nicke bus. Balkonghänget avslutades runt 22 med god mat:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: