meandmyrestlesssoul.blogg.se

BAD

Kategori:

I går tog jag, Simon och Jeanette en sväng till Netonnet i Gbg innan vi åkte hem. Jag som körde trodde jag skulle hitta dit enkelt men ack så fel jag hade. Hamnade lite fel men till slut kom vi fram. Jag köpte nytt batteri till min fjärrkontroll till kameran.
Körde lite fel på vägen hem också. 3 olika viljor i bilen när man kör blev mest rörigt. Till slut hittade vi rätt. DÅ skulle vi åka Emil och Malin på Delsjön campingen. Men det fanns inget som hette så och ingen visste var de va. Till slut efter vi hade åkt runt o letat hittade vi dem.
Jag fick agera chaufför på vägen hem för de andra va för bakis.
Väl hemma blev det ett dopp i Ribbingsnässjön.
På kvällen grillade vi hos pappa.
 
 
 
 
Sötaste Goliat!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: