meandmyrestlesssoul.blogg.se

Pass, bank & skriva kontrakt

Kategori:

Igår jobbade jag min sista söndag på netonnet. Känns härligt att inte behöva jobba några fler helger innan jag åker. Jag visade även lägenheten igår kväll för en kille som verkade lugn och skötsam. Han ville ha den!Så idag har jag varit och köpt andrahandskontrakt som han ska komma hit och skriva på ikväll. Jag har även fixat nytt pass idag. "Le inte, va neutral". Jag ser skitarg ut. Resultatet kommer om 1 vecka. Jag va även på banken idag och la om mitt sparande lite då jag inte kommer ha nån fast inkomst på mitt svenska konto. Har äntligen hittat en loppis oxå så på lördag kl 10 är det dags att kränga 2 fulla flyttkartonger och 2 IKEApåsar. Jag hoppas på köpsugna kunder!
Sista söndagen på jobbet.
Idag ska det skrivas kontrakt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: