meandmyrestlesssoul.blogg.se

Flyg bokat!

Kategori:

Nu har jag äntligen bokat flyg:-) Den 10:e februari beger jag mig till London för nya utmaningar. Ska bli så spännande! Kan inte fatta att jag äntligen vågar ta klivet.
Jag känner ingen, har ingenstans att bo och inget jobb. Det är både läskigt och spännande. Ibland blir jag rädd att jag inte ska hitta nåt men samtidigt vet jag att saker alltid löser sig. Det är ingen idé att oroa sig.

Idag har jag skapat allmänt kaos i lägenheten. Kom på att Henke och Maria får ta med sig lite av mina kläder o skor som jag kanske vill ha under min Londontid när de kommer hit på lördag. Det betyder att jag måste packa vilket jag inte hade börjat med.
Kl 7 va jag uppe idag och började tvätta och packa. Helt plötsligt va klädkammaren inte alls så full. Det började t o m eka.


Däremot så blev det fullt på golvet i vardagsrummet.


Inte nog med detta så fick jag för mig att plocka ur tvätten innan den hade centrifugerats. Ingen bra idé. Jag ville ju bara att det skulle gå lite fortare. Tyvärr kommer det ta mycket längre tid att torka de dyngsura kläderna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: