meandmyrestlesssoul.blogg.se

Shopping

Kategori:

I dag gav jag mig ut för att hitta en jacka. Jag hade tänkt ta med mig 2 jackor från Sverige men dagen innan jag skulle åka gick dragkedjan sönder på min "finjacka" så jag tog bara med mig min skidjacka.
Den är ju inte så rolig att ha när man vill klä upp sig lite.
Jag gick till Primark eftersom det är billigt där. Vill inte slösa mer än jag måste innan jag har fått ett jobb.
På Primark hittade jag ingen jacka men en väst, 2 tröjor och ett par tofflor. Allt detta för 200kr.
 
Sen åkte jag ut till Westfield för att söka vidare men även leta mer jobb. Där gick jag in i en liten butik och hittade en jacka på direkten. Den hängde på rean och det fanns bara 1 kvar. Tur för mig va det min storlek :) 
Ordinarie pris £59.90, rea pris £29.90 men när jag kom till kassan gick den in för £19.90 :)
 
Frågade om jag kunde lämna mitt cv i några butiker men alla säger samma sak. You can only apply online. Så istället skrev jag upp alla butiker jag skulle kunna tänka mig jobba i och så ska jag gå in på deras hemsidor och se om jag kan hitta nåt ledigt där.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: