meandmyrestlesssoul.blogg.se

Seg dag

Kategori:

Idag har jag inte gjort många knop. Tog mig ut på en promenad eftersom solen sken. Gick lite i Regents park och sen hittade jag en utsiktsplats.

 
Vid 16 va jag på Hollister i ett annat shoppingcenter för en intervju. När jag väntat en kvart frågade jag om det skulle bli nån intervju. Nej det har vi bara på tisdagar och fredagar. Så får åka dit i morgon kl 16 igen. Hoppas det blir nån intervju då.
Westfield shopping mall och olympia stadion i bakgrunden.
 
På väg hem skulle jag ta bussen. Gick på rätt buss med åt fel håll. Efter ca 10min insåg jag det, gick av och hoppade på bussen åt rätt håll. Kan väl inte säga att det va nåt jättetrevligt område. Insåg oxå att jag va den ända vita på bussen. Men jag klarade mig hela vägen tillbaka.
Jag har fortfarande inte fått tag på tjejen som jag skulle få bo hos. Har mailat, sms:at och ringt. Får nog börja leta efter nåt annat rum. Förlängde boendet här på vandrarhemmet över helgen men måste byta rum.
Ikväll blev det en dejt med mig själv. Kändes lite fånigt att sitta och äta ensam på alla hjärtans dag men det gick oxå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: