meandmyrestlesssoul.blogg.se

Samling av familjen

Kategori:

Idag har det blivit mera fika. Först hos farfar. Vi satt länge och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag frågade även lite om hans barndom då jag tycker att det är intressant att veta hur de hade det förr. Farfar drog även sina skämt. En riktigt rolig mysfarfar är han. Lite som Åsa Nisse. Efter det blev det fika hos farmor igen. Kusin Jeanette gjorde oss oxå sällskap. Sen hjälpte vi farmor rensa hennes kläder.
Ikväll har vi samlats hela familjen hos mamma och ätit tacos och smakat på ölsorterna jag fick från jobbet. Till min förvåning tyckte jag inte alls så illa om öl som jag trodde.
Vi tog även några gruppbilder där hela familjen är samlade.
 
 I morgon är sista dagen i Sverige. Då ska mycket hinnas med. Bokning av vandrarhem, packning, hjälpa att flytta farmor igen, släktkalas hos kusinerna och melodifestivalen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: