meandmyrestlesssoul.blogg.se

På jobbjakt

Kategori:

Det blev kvarteret skatan i Laholm som söndagsfilm. Lite smårolig. Pratade lite med killen i mitt rum oxå. Han va oxå från Colombia. Konstigt att man aldrig har träffat nån därifrån så möter man 2 st på samma dag.
Jag lyckades få tag på ett extra täcke så natten gick bra. Mammas raggsockar gjorde susen oxå :-) Fast benen och axlarna protesterade lite efter gårdagen.
Efter en hotellfrukost som inte va jättebra men ändå inte dålig gav jag mig ut för att köpa ett simkort till mobilen. Jag fick fråga på många ställen innan jag hittade nåt. Till slut blev det ett 3 kort.
Efter det fixade jag ett månadskort till tunnelbanan och åkte in till Oxford st. Jag började att gå till Primark eftersom jag behövde en handväska lite snabbt.


Sen började jag gå ner/upp längs Oxford St. New look va det första stället jag stannade på. De behövde ingen personal förens i april. River Island kunde man bara söka till online. På Forever 21 fick jag en mailadress som jag ska skicka mitt cv till. På Abercrombie & Fitch (som jag äntligen hittade) fick jag ett inlogg till deras rekryteringssida där jag får välja vilken dag jag vill komma på intervju. Deras butik är så häftig!



Sen tröttnade jag på det snöblandade regnet och åkte till Westfield shoppingcenter istället. Här åt jag pot pie med potatismos. Blev jättemätt.


Efter maten gick jag till Hollister som är en av mina favoritbutiker. Där fick jag oxå ett inlogg så att jag kunde välja när jag kan komma på intervju.
På H&M fick jag tips om att de söker folk på båda H&M butikerna på Oxford St så nu ska jag snart åka tillbaka dit. Måste bara vila lite. Kroppen är lite trött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: