meandmyrestlesssoul.blogg.se

Leta boende halvkrasslig

Kategori:

Idag på förmiddagen har jag suttit på internet och letat boende i London. 
Va tvungen att sluta efter ett tag för jag blev helt snurrig i bollen när det finns så mycket att välja på.
Fick i a f tips om att gå in på flatshare.co.uk vilket jag gjorde.
Skapade en profil där jag skrev vem jag va och vad jag sökte och bara efter några timmar har jag fått massa erbjudanden.
Alla rum känns inte helt enligt mina önskemål men några ska jag gå och titta på när jag kommer till London.
Det känns som att denna sidan va ett bra alternativ i a f. Det känns inte helt hopplöst :)
 
Annars är ju lite halvkrass idag. Jag försöka komma på om det är förkylning eller allergi. Tog just en allergitablett. Får se om den gör någon verkan eller inte.
 
Snart bär det av till farmor igen. Idag ska jag hjälpa henne att rensa ur en hel garderob fullproppad men lakan och handdukar. De gamla har verkligen samlat på sig massor genom åren. det märkte vi bara igår när vi diskade alla deras glas. Det tog aldrig slut. Glas i alla möjliga former och storlekar, med fot och utan fot.
 
Detta va bara en liten del av samligen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: