meandmyrestlesssoul.blogg.se

IKEA

Kategori:

Sov så där i natt. Vaknade inte alls när de andra kom hem men va lite störd av trafiken på en ganska stor huvudgata utanför. Men jag antar att jag vänjer mig ganska fort. 
 
Jag tog mig till Poundland på morgonen för att se vad de hade innan jag åkte till IKEA. Det låg på Portobello som är den stora marknadsgatan i Notting Hill. Jag tog tiden att gå dit för skojs skull och det va inte mer än 5 minuter dit:) Där låg även mataffären.
Hittade lite smått och gott som jag gick hem med innan jag tog bussen till IKEA som ligger vid Wembley Stadium.
Bussturen tog ganska lång tid men samtidigt fick jag ju se andra delar av London.
Wembley Stadium ligger i bakgrunden men det va svårt att få bild på det. Men det såg riktigt stort ut.
 
På IKEA köpte jag bla små tyglådor som jag kan rensa upp underkläderna i, en blomma, en liten läslampa, galgar, en pläd och några krokar. Sen blev det lunch i bistron.
 
I eftermiddag va jag med Jeffory och Lea, 2 av mina franska roomies och handlade sen har jag pyntat lite i mitt rum.
Det känns lite mer hemtrevligt nu i a f. Ska tydligen få några vägghyllor i morgon också.
 
Ikväll blir det lugnt med tvätt och film.
I morgon får jobbsökandet börja igen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: