meandmyrestlesssoul.blogg.se

Sjukling

Kategori:

Igår så rann näsan hela dagen. Det blev lite jobbigt när jag skulle hjälpa farmor. Var 5 min va jag tvungen att snyta mig. Men vi fick en hel del gjort. Jag fick med mig lite grejer som hon inte ville ha bla annat dessa söta kragar. Idag har jag mest legat i soffan. Hjälpte mamma att rensa lite bland gamla kort. Åt sedan middag hos mormor och morfar då vi fick med oss lite bilder från när jag och mina syskon va små som han har lagt in på datorn från diabilder.
HIttade bland annat en bild på farfar och Vera i unga (yngre) år
 
Favoritsysslan varje gång vi åkte till mormor och morfar va att klä ut oss i mormors gamla klänningar och hattar när vi va små.
Här är en bild på de då existerande kusinerna. Jag, Tessa, Louise och Jimmie.
 
En liten ledsen Becka bus med mormor och Tessa
 
Tänk så söt man va som liten.
 
I övrigt har jag svarat på massa mail jag har fått sedan jag gick med i flatshare. Har t o m bestämt en visning redan på måndag. Det är ett rum i en lägenhet med 2 musiker. Har även fått flera nr som jag kan ringa nästa vecka när jag har fixat ett brittiskt nummer. Nu blir det ryggläge resten av kvällen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: