meandmyrestlesssoul.blogg.se

Planera framtiden...

Kategori:

I går berättade Sean att han ska flytta han oxå. Han hade hittat ett rum som är större än dom vi har för £500. Då började jag fundera på om det är min lösning. Hitta ett billigare rum bara helt enkelt.
Jag la i a f ut en annons att jag söker ett billigare rum på spareroom.co.uk så får vi se om någon svarar.
 
Jag sitter även och söker jobb nu.
Hittills har det blivit till en resebyrå här i London och som flygvärdinna i Göteborg.
Jag har även skickat ett mail till säljchefen på Netonnet. Såg att de sökte varuhuschef till Göteborgsbutiken men är även intresserad av att vara med i etableringsgruppen.
 
Och nu kollade jag på GAPs hemsida och ser att de söker en supervisor igen i den butiken jag fick intervju men aldrig fick gå på intervju. OM jag ska prata med butikschefen idag. Ansökan ska skickas idag! Denna gång ska jag inte missa det bara för att jag ansökte på fel sätt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: