meandmyrestlesssoul.blogg.se

Lite klokare

Kategori:

Min berg-o-dal-bana fortsätter. Igår va en bra dag. Jobb 12-21.
Vi fick massa nya kläder igår som skulle packas upp och placeras i butiken så de 4 första timmarna fram till lunch gick jättefort. 
Och så va Kat tillbaka från semestern och pratade bara gott om killen som ska intervjua mig i morgon. Att han är jätterolig och om hur bra han trivs på Banana Republic, att de inte behöver alls mycket personal på helgerna för att det är så lugnt då så man behöver inte jobba många helger mm.
Kände mig genast bättre och hoppades nästan lite på att jag skulle få jobbet som jag har varit så tveksam till.
Nu på morgonen läser jag igenom alla papper jag har fått av Mike och kollar igenom deras hemsida och förbereder svar på frågor jag kan tänkas få.
 
Ibland tror jag att jag måste hamna på botten för att kunna ta mig i kragen och ta tag i mitt liv. Nu är jag beslutsam över att hitta ett nytt jobb. Sen om det är här eller i Sverige är en annan sak. Men ska börja söka massa jobb i a f. Började igår med att söka som visual merchandiser på H&M i Oxford Circus (6 våningar=jättestor)
Förhoppningsvis kan jag hitta nåt nytt snart. Antingen här i London och i så fall sa jag hitta nån annanstans att bo.
Eller i Sverige och då åker jag tillbaka hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: