meandmyrestlesssoul.blogg.se

Intervju-check :)

Kategori:

I går va äntligen dagen kommen då jag hade intervjun som jag har oroat mig för i 1 vecka.
Va mycket lugnare än jag trodde jag skulle va.
Mötte upp butikschefen för One new change och även butikschefen från butiken i Chelsea. De va bra kompisar vilket hjälpte mig under intervjun.
De började med att säga att vi skulle ha en avslappnad intervju.
Sen såg jag att de hade precis samma papper att gå efter som Mike hade gett mig så jag visste vilka frågor som skulle komma. Då kände jag mig ännu lugnare eftersom jag hade pluggat på svar till de frågorna.
Under intervjun svarade jag ibland väldigt kort på nån fråga men så började de andra 2 diskutera va de har varit med om och jag kunde bara hålla med :) Man kan säga att de svarade på frågorna själva.
Jag är i a f nöjd med min insats. Jag gjorde mitt bästa och försökte säga det jag visste att de ville höra.
Nu får jag vänta 1 vecka på svar. De hade 3 personer till de skulle intervjua igår.
 
Efter intervjun gick jag upp på taket på One new change. Solen sken så det va skönt att bara titta på utsikten lite och känna mig nöjd över att intervjun va över.
 
Utsikten från hissen som är i glas
 
Sen gick jag och träffade Nikki på ett mysigt café där vi åt lunch.
Väl hemma så tvättade jag för första gången sen jag kom tillbaka från Sverige. Äntligen är vattenpumpen i köket ersatt!
Gick sedan på en promenad längst med kanalen. Snacka om algblomning! Vattnet va helt grönt. 
 
Det såg ut som en stor gräsmatta.
 
Det finns så många fina/coola platser längst med kanalen så jag ska ta med Mia och kameran i helgen och ta lite fina
bilder.
 
Sprang på en jättestor solros oxå.
 
Efter promenaden gick jag o handlade eftersom vi nu kan laga mat i köket.
När jag kom ut från affären på Portobello Road höll de på att plocka ihop grönsaksstånden så jag köpte 2 liter jordgubbar för £1.30. Åt jordgubbar med mjölk på direkten 
 
På kvällen va det dags för quiz igen. Tyvärr va vi inte lika bra denna veckan.
Det va väldigt varmt i puben så vi gick ut och satte oss på uteserveringen bredvid kanalen när quizet va slut.
 
När de stängde Union gick jag och Mike till Metrepolitan som hade öppet 1 timme längre.
 
Idag har jag ytterligare 1 dag ledigt. Har inga planer men solen skiner så jag ska nog ta med kameran och gå på upptäckningsfärd. Kanske besöka Borough market och äta nåt konstig till lunch ;)
 

Kommentarer

  • Lilly säger:

    Håller tummarna för dig!! ;-)

    2013-08-11 | 22:06:05

Kommentera inlägget här: