meandmyrestlesssoul.blogg.se

Förkylning och egobilder

Kategori: Foto

Hade jättesvårt att sova inatt. Tänkte mycket på min framtid men oxå på att fota då jag hade läst massa fototips innan jag gick och la mig.
Jobb 8-12. Kände mig helt slut efter jobbet men snuva, halsont och huvudvärk så jag åkte hen och la mig och såg på en film, the big wedding. Blev besviken.Trodden den skulle vara mycket bättre eftersom det är så många kända skådespelare med.
Efter filmen va jag trött på att sitta hemma. Tog nässpray och en alvedon och åkte till Hampstead Heath med kameran. Hade ju legat och funderat på hur jag kan prova nya inställningar hela natten. Plus att solen sken. Men eftersom jag inte har nån som vill modella så fick jag göra det själv.
 
 
 
Har vridit foten på ett väldigt konstigt sätt på detta fotot.
Och på den här bilden ser jag mest arg ut.
 
 
 
Tog massa bilder i den här klykan men fick inte till fokus. Och så hade jag glömt min fjärrkontroll till kameran så jag fick springa fram och tillbaka vilket resulterade i att jag slog i huvudet i en av grenarna.
 
 
Provade lite bilder i mitt vita rum oxå
 
Jag har verkligen 2 olika ögon. Ett är "tröttare" än det andra
 
 
Nu är jag trött igen så det blir en lugn kväll. I helgen blir dte jobb och på söndag efter jobbet ska vi ha kick off. Då ska jag tydligen agera modell :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: