meandmyrestlesssoul.blogg.se

Besök på jobbet

Kategori:

Jobb 12-21.
Försökte prata med chefen idag men hon hade fullt upp. Får vänta tills i morgon.
På lunchen kom Cathy till jobbet och hälsade på mig så vi satte oss ute i solstolarna de har ställt upp utanför shoppingcentret och åt och pratade.
Annars har det varit stendött idag. Har haft så långtråkigt fram till typ 18.30 då de berättade att vi ska få besök i morgon så allt måste vara perfekt när vi slutar. Då fick jag ju lite att göra. Och mitt i allt detta stressande dök moster upp och ville se hur jag jobbar. Kunde hon inte kommit på de andra 6 1/2 timmarna jag hade tråkigt ;)
 
 
Idga fick jag ett mail av min hyresvärd. Han vill veta om jag ska stanna kvar i rummet längre än till 16 sept då mitt kontrakt går ut. Ska sova på saken. Hade bestämt mig för att stanna kvar men jag har fått massa svar idag på boende så jag tror inte dte ska vara svårt att hitta nåt nytt och billigare. Dock får jag offra läget som jag gillar med denna lägenhet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: