meandmyrestlesssoul.blogg.se

Berg-o-dal-bana

Kategori:

Att nu är det rena rama berg-o-dal-banan i mitt liv. Ena dagen mår jag toppen, andra dagen vill jag bara krypa ner under täcket och gömma mig.
Jobb 9-18 igår. Fick va med och öppna kassorna. Sen började Mike gå igenom massa saker med mig som kan va bra och veta för intervjun. Han är så hjälpsam och jag känner att jag inte har energin att ta till mig all infornation så jag blir irriterad på mig själv och till slut tog jag ut allt på Mike. Stackarn hade det inte lätt på jobbet igår ;)
Va han än sa så högg jag på direkten. Inte för att jag vill utan för att jag är så stressad/orolig/nervös/förvirrad över denna intervju på onsdag att jag bara mådde dåligt och va irriterad helt enkelt. Va nära till tårar flera gånger under dagen. Men det va även Mike för att han såg hur dåligt jag mådde. 
Stängde kassorna helt ensam hur enkelt som helst i a f:)
Efter jobbet så tog jag och Mike en promenad. Han sa att jag fick prata om hur jag mår eller bara prata om nåt helt annat.
Det blev en 2 timmar lång promenad från jobbet till Piccadilly Circus.
Vi gick bla förbi Banana Republic butiken där jag har min intervju på onsdag.
Men det blev en hel del skratt och lite diskussion om intervjun oxå. Jag mådde i a f bättre när jag åkte hem.
Sen skypade jag med mamma och nu ska jag bara fokusera på att gå dit på onsdag och göra intervjun så gott jag kan. Försöka att inte tänka och oroa mig för mycket för vad jag vill och inte vill. För jag vet ändå inte det ;)
 
Sen till helgen är jag ledig och då kommer Mia och umgås med mig :) Det ska bli så kul. Längtar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: