meandmyrestlesssoul.blogg.se

3 härliga timmar ute

Kategori: Foto

I dag har jag spenderat 3 timmar ute på Londons gator.
Har varit allderles för lat ett tag nu så jag googlade lite coola platser i London, snörade på mig löparskorna, hängde kameran på axeln och tog tunnelbanan till East London.
Jag började att gå till Brick Lane. Det finns massa graffitimålningar överallt runt det området. Besökte även några second hand affärer.
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter Brick lane traskade jag till Leadenhall Market.
 
 
 
 
Sen gick jag ner till Temsen. Då kom även solen fram.
 
 
 
 
 
 
Sen gick jag och kollade på en restaurang som Tessa har tipsat om och en bar som jag har googlat fram.
Sen blev det en sväng till Trafalgar Square i solen. Ville verkligen inte gå hem för det va så fint ute.  
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: