meandmyrestlesssoul.blogg.se

Malaga

Kategori: resa

Nu börjar det mesta inför Spanien vara färdigplanerat.
Vi började ju med att köpa flygbiljett.
Sen bokade vi boende till de sista 3 nätterna i Malaga på Villa Malaga.
Bildresultat för villa malaga
Sen bokade vi bil för 3 dagar.
Igår köpte jag biljetter till El Caminito Del Rey vandringsled.
Relaterad bild
 
Nu ska vi bara boka ett boende till första natten.
Sen ser rutten ut ungefär såhär:
 
Boende andra natten tar vi på vägen beroende på hur långt vi vill åka.
 
Nu ska jag bara komma på vad jag ska göra de 12 timmarna innan Markus landar. Jag hyr bilen från att jag landar kl 11 och ska inte hämta Markus föräns 23.
Vill ju egentligen till en annan vandringsled som heter Los Cahorros (tar ca 2h o 30min att gå) och bergsbyn Frigiliana men det är ju en bit att köra.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: