meandmyrestlesssoul.blogg.se

Brompton Cemetery

Kategori: resa

Idag har jag mått mycket bättre. Skulle ta bussen till Brompton Cemetery som moster rekomenderat men mina busskunskaper i området svek mig o jag hamnade fel. Fick ist gå en bit.
\nBrompton Cemetery ligger precis där Nikki brukade bo men ändå har jag aldrig hört talas om det.
\nDet va mycket större än jag trodde o väldigt fint. Även om gräset va brunbränt nästan överallt. 

\nDärefter ville jag gå till en pub. Såg flera men ingen kändes bra. Helt plötsligt hamnade jag i väldigt exclusiva områden där det bara va fina restauranger o boutiqer. Jag ville ju bara ha en vanlig pub!
\nSlutade med att jag tog bussen till Notting Hill o Windsor Castle där jag o Henke va när vi va här.
\nEn burgare o en cider senare hade jag fått ny energi.
\nMen eftersom the Windsor Castle nästan ligger vägg i vägg med the Churchill Arms va jag ju tvungen att titta in där oxå.
\n
\n

Kommentarer


Kommentera inlägget här: