meandmyrestlesssoul.blogg.se

I veckan

Kategori:

Jobb, jobb, jobb. Mina 9 jobbdagar börjar gå mot sitt slut.
 
-De senaste 2 dagarna har jag gjort om väldigt mycket på jobbet. Det är lugnt nu när solen börjar titta fram så man får passa på. 

-Isöndags fick jag äntligen min kökssoffa :) Mamma, Göran och jag va även hos Ann-Catrin och Jonas och fikade. Lilla Agnes och jag träffades för första gången och det gick bra kan man säga. Hon ville inte att jag skulla åka hem och vägrade släppa mig.

-I veckan har jag varit lite rosslig i halsen. Jag är rädd att jag ska bli sjuk men inget bryter ut. Min kollega som har samma symtomer påsstår att det är pollen. Jag vet inte men bara det inte blir värre.
 
-Igår "knastrade" till i knät på morgonen när jag steg ur sängen. Sen knastrade det till igen när jag böjde knät och efter det fick jag väldigt ont. Lindade in knät under jobbdagen och försökte att inte böja det. Under dagen gjorde det ont till och från.
När jag på kvällen kom hem kände jag inget alls.
Men inatt när jag böjde knät så knastrade det till igen. Då "låste" det sig så jag knappt vågade räta ut benet igen. Så nu är jag rädd för att böja knät. Blir det inte bättre så får jag nog gå till farbror doktorn.
 
-Tråkig upptäckt när jag kollade skatten...ska betala tillbaka en hel del. 2 weekendresor kan man säga. Eller en kamera. Och inghet får jag för det. Tillbaka ska det bara. Men har lagt upp en ekonomisk plan så det ska gå utan att störa alltför mycket.
 
-Hela veckan har jag sett/hört saker som påminner mig om USA. Längtar verkligen dit! Om 1 år får det bli en resa!
 
-I helgen åker jag hem till Jönköping. Ser fram emot att bara vara hemma på landet. Hoppas det blir bra väder så att jag kan va ute o gå och ta kort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: