meandmyrestlesssoul.blogg.se

How to be single

Kategori:

Igår va en dålig dag på jobbet.
Och jag lyckades få på mig en t-shirt som redan när jag kom till jobbet började lukta svett. En sån där som man aldrig blir av med lukten från.
Så jag gick o skämdes hela dagen. (Note to myself: ta med en extra tröja som kan ligga på jobbet ifall det händer igen)
Maria ville i a f pigga upp mig efter jobbet så vi åkte till Taras där vi käkade för halva priset (enjoy guiden) och drack vin.
Maria hade även tagit med en t-shirt jag kunde byta om till så att jag kunde känna mig lite fräshare.
På denna bilden med en lite för stor t-shirt ser jag äckligt smal ut.
 
Sen gick vi till Bergakungen där vi såg "how to be single".
En rolig film om just hur man ska va single. Rebel Wilson är som alltid jätterolig!
 
Det de kom fram till va väl mer eller mindre att man ska lära sig att vara själv och ta till vara på det så länge man kan vilket jag verkligen gör. Känner mig helt lugn med att va singel. Det ger mig tid att göra sånt jag vill göra precis hur och när jag vill :)
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Välbehövlig mat där ja 😊

    2016-04-15 | 01:19:59

Kommentera inlägget här: