meandmyrestlesssoul.blogg.se

Flytt

Kategori:

Tänk att jag äntligen har fått flytta :)
Kl 7 på nyårsdagen vaknade och kunde inte somna om. Va hur trött som helst men visste ju att jag slulle få flytta så kl 8 va jag i den nya lägenheten och tog ett extra städvarv för att få bort det sista lagret byggdamm.
Sen släpade jag mina grejer fram och tillbaka till kl 19 på kvällen. Då va det dags för flyttpizza. Fick över det mesta utan möblerna. 
Efter några dagar i London med dålig sömn och nyårsfirande va jag så trött hela dagen men va så taggad på att flytta.
I lördags kom sen pappa, Mia, Tessa o Hasse och hjälpte till med möblerna och det sista som va kvar.
På kvällen va vi ute o åt på Vapiano och tog en drink på John Scotts.
I söndags följde pappa med mig och handlade lite innan han åkte hem.
I måndags städade jag 1:an och sedan blev det ett besök på IKEA med Linus.
Tisdags - jobb.
I onsdags va jag på Krauta o köpte lite material för att få ihop min hylla i hallen och en ny klädstång i garderoben och på kvällen gick jag igenom mitt förråd.
Nu är jag i fas. Nu ska jag bara köpa lite möbler och fixa bättre förvaring innan jag kan börja "pynta".

Kommentarer


Kommentera inlägget här: