meandmyrestlesssoul.blogg.se

Det börjar likna ett hem

Kategori: inredning

26:e januari och jag har bott i min lägenhet i 26 dagar :)
Först hände igenting. Jag flyttade bara runt massa kartonger och påsar för att jag inte hade nån förvaring.
Bara den senaste veckan har jag fått bra ordning.
Köpte en tvbänk som jag fick in massa grejer i.
 
Köpte en fotpall med förvaring som jag fick plats med ytterligare lite mer saker.
Jag har byggt en hylla till badrummet :)
 
Fick med mig lådor som länge har stått i Kynholmen som jag har rensat och ställt ner i källaren.
Jag har organiserat alla mina smålådor så att jag t o m fick några över.
Sovrummet är mer eller mindre klart.
 
Hyllorna är på plats i hallen.
 
Nu väntar jag bara på att Henke ska kunna fixa min kökssoffa så att den får plats i köket och då får ännu mer förvaring :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: