meandmyrestlesssoul.blogg.se

Nikki 30år

Kategori:

Note to myself. Res aldrig till London på en lördagmorgon igen. 
Kom fram till Stansted och det va så mycket folk så jag trodde aldrig jag skulle komma igenom passkontrollen. 
Men efter mycket om och men och efter 1 1/2 timme  (brukar bara gå rakt igenom) satte jag mig på bussen. Och givetvis fungerade inte wifi. Men mötte till slut upp upp Nikki på Victoria station. 
Vi låste in väskan sen strosade vi runt i soho o covent garden. Vi åt lunch på ett nudelställe innan vi hämtade väskan o åkte tillbaka till Nikki o Tom. 
På kvällen åkte vi till Brixton där vi firade Nikki med några av hennes vänner.


Alla va jättetrevliga. Några har jag träffat innan och några va nya ansikten. 
Eftersom jag hade varit uppe sen 4 höll jag på att somna flera ggr. Kl 2 gav vi upp o åkte hem. 
Idag är huvudet tungt men efter en kaffe o en dusch hämår man bättre o nu blir det nog afternoon tea o museum. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: