meandmyrestlesssoul.blogg.se

Året börjar lida mot sitt slut

Kategori:

Va snabbt detta året har gått!
Snart är det dags att gå igenom min lista med mål för år 2016 och se vilka jag har klarat och inte. 
Det betyder även att det är dags att skriva en ny lista för 2017. Har funderat mycket på denna men inte kommit fram till så mycket än. Men skrev ner en del saker på min senaste resa till London då jag hade tid att bara gå runt o fundera i min ensamhet. 
 
Måste boka nån resa inför våren iaf så att jag har nåt att se fram emot.
 
Men först ska det bli jul!
Det här med att vi i familjen inte ska köpa julklappar till varandra längre mer än till julklappsleken är så skönt MEN har ändå skrivit en lista på 12 julklappar som måste inhandlas. Men jag har en plan så det ska nog gå smidigt.
 
Sen kommer nyår. Som vanligt har jag lite ångest över detta. Plockade upp ett extra jourpass på jobbet så får vi se vad som händer vid 12-slaget.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: