meandmyrestlesssoul.blogg.se

tänkardag

Kategori:

Idag har varit en riktig tänkardag. 
Började på väg till jobbet då jag funderade över vad jag borde/vill/ska jobba med. Vad skulle jag trivas att jobba med? Vad skulle göra mig lycklig? Osv...
Diskuterade detta med Lisbeth på jobbet. Hon har lika mycket förr som jag har framtid. Framtiden skrämmer mig. 
Sen va jag hos Clara och vi diskuterade vidare med att vara öppen för vad livet ger dig o att everything happens for a reason. 
Såg sedan Danish girl med Clara o Maria. 
En film jag bara hört att den ska va bra. Och som Alicia fick Oscar för. Visste inte riktigt va den handlade om. Men det va en fin film, en tragisk film. Den blev ännu bättre när jag i slutet av filmen insåg att den va baserad på en sann historia. Lämnade bion med mycket tankar i huvudet. 

Har nog tänkt för mycket idag (eller så är det allergin/förkylningen) för nu går jag o lägger mig med lätt huvudvärk. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: