meandmyrestlesssoul.blogg.se

spargrisarna får vänta

Kategori:

Idag skulle jag gått o sett Galenskaparnas senaste föreställning spargrisarna kan rädda världen.
Jag köpte biljetter redan i jan/feb nån gång för att vara säker på att inte missa det. Även för att faktisk få saker gjorda och inte bara prata om det.
Har väntat några månader och idag skulle det äntligen bli av! Tills kl 16.30. Då läste jag på facebook att kvällens föreställning va inställd pga sjukdom.
Snabbt ringde jag till Lorensbergsteatern för att få biljetter till en annan föreställning ist. De har bara 3 kvar nästa helg innan den slutar helt och hållet.
Efter ca 20 min i kö fick jag 2 nya biljetter till på torsdag.
Insåg då att jag läst på fb att man fick 200kr rabatt på alla föreställningar på torsdagar i april. 
Mailade teatern och de kommer sätta tillbaka 400kr på mitt konto :)
Så även om jag får vänta några dagar till så blev det billigare :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: