meandmyrestlesssoul.blogg.se

En bra dag

Kategori:

Vaknade lite smått bakis men efter frukost hade jag så mycket energi. Städade, diskade, rensade kläderna o bakade kladdkaka. 
Gjorde mig sen redo för att åka till Delsjön för en promenad med Clara. 


Sen stannade vi till i bertilssons stuga för fika. Det va första gången jag va där. Jättemysigt :)


Hem o byta om o sen åkte jag till Lisebergshallen för att på konsert med Gavin Degraw. Han va ganska stor för typ 10 år sen. Jag lyssnade på hans musik mycket men har typ glömt bort honom och hur bra han är. 
Sen såg jag att en kompis på fb hade gillat ett inlägg där nån hade sett honom i Stockholm igår o kollade om det fanns biljetter kvar o det gjorde det. Så jag köpte en biljett idag på morgonen. 
Konserten va jättebra. Jag satt på sidan men mittför scenen och han va vänd mot mitt håll med flygeln. Tyvärr hade jag 2 fulla tjejer bredvid mig som skrek i tid o otid o pratade konstant. Va jättelugnt de gångerna de gick till baren ;)



Der blev kaos när han gick ut i publiken och alla började springa från sina platser för att komma så nära honom som möjligt. 


När han körde en av hans sista låtar tog alla upp sina mobiler o viftade med. 
Jättenöjd med kvällens aktivitet :)
Väl hemma åt jag kladdis :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: