meandmyrestlesssoul.blogg.se

Nöjd med mitt nya schema

Kategori: resa

Nu har jag fått ett nytt schema där jag är ledig lördag-måndag varannan vecka. Så underbart! Så nästa helg blir min första lediga på 20 veckor.
Det bästa är att jag sedan jobbar tisdagen och har onsdagen ledig. Så det betyder att jag får 5 dagar lediga om jag bara tar tisdagen ledigt. Detta passa mig perfekt om jag vill åka på weekends :) Däremellan jobbar jag 9 dagar men det gör mig inte så mycket.
Jag bokade London med Henke den 9-13 april och Skottland med Maria 24april-1maj på direkten. Och på dessa 2 resor (12dagar) behöver jag bara ta 4 dagar ledigt :)
Detta ska nu bli mitt rullande schema. Och i och med det så är jag även ledig helgen innan min födelsedag, min födelsedag och 2 dagar efter vilket betyder att jag kan ha min fest på lördagen och sen åka iväg några dagar över min födelsedag som är på måndagen :)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: