meandmyrestlesssoul.blogg.se

Malta-sista dagen

Kategori: Foto

Sista dagen på Malta hoppade vi på en buss för att åka till en vik lite längre från stan. Vi missade stoppet och fortsatte ist vidare till Maltas största strand Mellieha Bay. Vägen va smal och guppig och busschauffören körde allderles för snabbt.
Väl framme började vi pressa!
 
Jag tyckte det va lite kallt i vattnet men Tessa badade.
Vattnet va kristallklart!
 
 
 
 
Vi åt lunch vid vattnet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter lunch gick jag en promenad vid vattenbrynet.
 
 
 
Brända på axlar och ben skulle vi ta bussen tillbaka. Missade våran precis så vi fick vänta i ca 40 min innan vår kom. Alla va trötta på vägen hem så vi halvsov.
 
 
 
 
Sen va det bara att hämta ut väskorna på hotellet och ta bussen till flygplatsen. Där jag för övrigt såg Kevin Borg (killen som vann idol som va från Malta) komma från Sverige. 
 
VI landade sent och blev hämtade av Hasse på Skavsta. Det blev en natt hos mamma innan jag tog bussen hem till Gbg. Mycket nöjd över resan!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: