meandmyrestlesssoul.blogg.se

Magic Mike XXL

Kategori:

Hängde med Maria på bio ikväll för att se Magic Mike xxl.
Hade inga höga förväntningar mer än att se en lättklädd Channing Tatum. 
Har hört att den inte skulle vara så bra plus att jag egentligen inte tyckte att den första va så bra. Eller jo....den första timmen innan filmen börjar bli mörk o dyster. 
 
Men jag blev positivt överraskad. Tyckte att denna va mycket bättre än den första. Den här höll en jämnare nivå genom hela filmen. Mycket roligare. Och många snygga dansscener. 
 
En dansare som kallas Twitch va med. Jag såg so you think you can dance i USA för 10 år sen när han va med o tävlade. Kommer inte ihåg om han vann men har varit med i flera filmer sen dess och är sidekick till Ellen DeGeneres i hennes talkshow. Han är i a f en grym dansare. 
 
Sen va denna kille med: Matt Bomer. Kommer inte ihåg honom från den första filmen. 
Föll för hans ögon på direkten som påminde mig om bilden jag har tagit på Måns. 
 
Men Channing Tatum är fortfarande en favorit.
 
Alla dessa amerikanska killar fick mig att tänka tillbaka till USA. Killarna man träffade ute, killarna man va på dejt med, killarna jag träffade på de olika militärbaserna i DC. 
Kom o tänka på Steve som va min första dejt i USA. Middag på Famous Dave's o sen bio då vi såg Amityville horror o han va räddare än mig. 
Även på hans vänner Alex, Jeremy o Shawn o alla andra vi träffade på coast guard basen när vi hängde där. 
Kommer ihåg den gången vi gjorde upp en eld o satt o grillade på basen. 
Sen va det Hickey o hans vänner som bodde i ett hus vi besökte lite då o då. De va med i armyn. 
Good times. Måste hitta lite trevliga ( o gärna snygga) amerikanare när vi åker dit nu. Bara 2 månader kvar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: