meandmyrestlesssoul.blogg.se

aw

Kategori:

I fredags så träffade jag Maria på Drinks 20 för lite aw efter jobbet.
Efter en mumsig drink gick vi till Incontro.
 
Sedan åkte vi till Lounges. Inte alls så mycket folk där och mest äldre så vi gick in på Yaki Da precis innan 22 för att kolla läget. Om det va äldre på Lounges så va det yngre hipsters på Yaki Da. Så vi hamnade på John Scotts ist.
Fin solnedgång denna kväll.Synd att jag inte va hemma o kunde beundra den från balkongen.
 
 
 
 
 
Jag hade tänkt mig en tidig kväll men Maria slog oss ner vid ett bord med några killar så fastnade där.
När jag vid 1 tiden skulle åka hem gick jag ner till Brunnsparken som jag brukar göra, väntade 10min på 11:an för att sedan inse att den gick förbi Valand där jag va från början. Hade bara kunnat gå ut o ta vagen o kommit hem tidigare. Nu tog det mig nästan 1 timme innan jag va hemma.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: