meandmyrestlesssoul.blogg.se

Best of 2014

Kategori:

De största händelserna från förra året men även favoritbilder jag har lyckats med:
Firade in nyår med Nikki, Tom, Mikael och deras kompisar.
 
Flög sedan hem från London.
 
Släktkalas när farmor fyllde år.
 
Hemma på landet fick jag ta hand om Goliat lite.
 
I februari gifte sig Magnus och Linda.
 
Vi firade pappa i Göteborg med restaurangbesök och teater.
 
Simon och Carro gifte sig.
 
Flyttade till Göteborg och fick världens bästa utsikt!
 
Började jobba på Gina Tricot och Netonnet.
 
 
Såg Maria springa tough viking och tog en av mina bättre porträttbilder.
 
Familjen va här och firade min födelsedag.
 
Emelie och Jennifer kom hit en helg.
 
Midsommar firades i Äng hos Magnus och Linda.
 
Många härliga sommarkvällar.
 
Nikki och Tom va här en helg och vi hade en underbar dag på Visingsö.
 
 
Vi va på Hållö där mamma och Göran bara nån vecka tidigare hade gift sig i hemlighet.
 
Festade med Malin och Clara.
 
Elin och Klas gifte sig.
 
Åkte båt med familjen.
 
Provade på vattenskidor.
 
Sen blev det ett besök på Skara sommarland.
 
Besökte Marstrand.
 
Tog massor av kort på systrarna Zachrisson.
 
Va på Lotta på Liseberg och ssåg bland annat mina idoler Galenskaparna/After shave
 
Jimmie och Mia gifte sig.
 
Började jobba på LampHuset.
 
Tog jättefina bilder på Mia.
 
Bowlade med familjen när Hasse fyllde 50år.
 
Fotade Tessa.
 
Besökte Berlin med Mike.
Besökte Liseberg med Jennifer, Mia och Emilie.
 
Firade jul med familjen.
 
Firade in det nya året med Maria.
 
Gott nytt år!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: