meandmyrestlesssoul.blogg.se

Ny tv bänk?

Kategori: inredning

Idag har jag äntligen haft lite egentid då jag har pysslat lite hemma.
Gjorde om lite i badrummet då jag flyttade ut mina växter till köksfönstret för att få bort julstjärnorna (o jag har ju shoppingförbud så det blir inga nya växter än)
 
Jag bytte även ut lite bilder i min fotovägg för att få den lite ljusare.
Hängde även upp en till spegel.
 
Sen har jag länge tyckt att min svarta tv bänk gör att mitt vardagsrum blir väldigt mörkt.
Har funderat på om jag ska ha kvar den o göra om på nåt sätt eller sälja.
Provade i a f att lägga på en bit vaxduk som jag hade över från att jag klädde in skrivbordet.
Jag tyckte det blev en ganska stor skillnad. Så nu ska jag komma på nåt bra sätt att få den vit.
Jag flyttade även runt mina lampor, ljusstakar, växter mm.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: