meandmyrestlesssoul.blogg.se

Mellohelg

Kategori:

I helgen har jag jobbat som vanligt.
Men har även umgåtts med delar av familjen.
Som ett litet tack för att jag fick bo hos mamma och Göran förra våren köpte jag biljetter till mellon och en övernattning på Gothia åt dom.
Så innan mellon började igår va vi o åt. Då va även Henke och Ellinor med. Jag hade fått ansvaret att fixa restaurang vilket jag tyckte va svårt. Antingen va det fullbokat, för dyrt eller för långt bort.
Till slut fick jag tips om en Malaysisk restaurang och det va både gott och till bra pris.
Sedan gick jag, Henke och Ellinor till Hard rock där vi tittade på melodifestivalen. Även Henkes kompis Johan kom dit och gjorde oss sällskap.
Själva musiken hörde vi sådär bra. 
Men Sanna o Robin öppningsnummer va bra. Men Sannas hår och (opererade?) näsa såg bara konstigt ut.
Låtarna passerade och det ända jag hakade mig upp på va Jessica Anderssons låt som lät som "Knocking on heavens door" med annan text.
 
Idag hade jag mysmorgon :) 
 
 
Idag blev jag upphämtad av Henke och Ellinor och vi åkte till Klädkällaren som de hade fått tips om va som ett mini-Ullared. Jag hade shoppingförbud och vi kom dit 30 min innan de skulle stänga. Fanns väl kanske en del kul grejer så nån annan gång kan man säkert ta sig dit och göra några fynd men denna gången blev det inget.
 
De hade i a f snygg jeansdisplay med ett skåp jag gillade.
 
Sen blev det taco mys hos Henke.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: