meandmyrestlesssoul.blogg.se

Slutresan på detta år

Kategori: resa

Nervös inför morgondagen....men går det vägen kommer starten på 2016 bli rätt så bra för min del :) Håll tummar och tår.
 
Slutet på 2015 kommer inte bli så illa heller. Åker nämligen till London då för att träffa Kendall, Ellen och George. När jag va i DC och hälsade på dem i okt så bokade de sin Londonresa och då tyckte de att jag skulle följa med för att hålla Kendall sällskap några dagar. Sagt och gjort, jag tog ledigt och köpte mig en biljett dit. Det är ju inte så att de behövde tvinga mig. Hade ändå tänkt åka nån gång i december.
Så nu mailar jag och Ellen fram och tillbaka om vad vi ska hitta på. Än så länga har de bokat in en show. Hoppas att det är nån musikal jag vill se. Ellen håller även på att boka in afternoon tea som jag verkligen gillar. Det pratas även om att ta tåget/hyra en bil till Cambridge eller Oxford. 2 platser jag inte har besökt. 
Utöver det blir det nog lite museum, vilket jag inte har något emot för det finns många bra i London.
Jag ska även guida dem runt på mina favoritpubar i London :)
Vad vi än gör så tror jag att det kommer bli riktigt trevligt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: