meandmyrestlesssoul.blogg.se

London dag 3

Kategori:

Idag tog jag tunnelbanan till Green park där jag åt frukost. Sen gick jag till Churchill War rooms där jag träffade Kendall. Väldigt intressant! 

Efter det tog vi tunnelbanan till Camden. Där åt vi lunch på deras foodmarket. Sen strosade vi igenom marknaden. Det va blåsigt o kallt 

idsg så efter det blev det en kaffe. 



Sen tog vi tunnelbanan till Leicester Square o köpte biljetter till Jersey boys. Efter det åkte jag o bytte om innan jag o Kendall sågs på Jewel bar, stället med halva priset på drtas drinkar. Vi hann med 2 st innan musikalen började. 
De första 5 minutrarna tänkte jag...va är der här dlr sålig musikal. Men den tog aig o va riktigt bra. 
Efter det åt vi middag på en restaurang i Chinatown. Vi slutade kvällen på O'Neills med livemusik o mycket skratt. Bra avslutning på denna resa. Imorgon ska jag redan hem. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: