meandmyrestlesssoul.blogg.se

London dag 1

Kategori:

Vaknade 3.40, tog spårvagnen 4.20, tog flygbussen 4.40, åt frukost 5.30, lyfte med planet 7, landade 8, tog bussen 8.30, lämnade väskan på vandrarhemmet kl 10. 
Sen åkte jag ner till Primark där jag köpte ett par svarta byxor som uträknat. Blev även ett par solglasögon. Sedan tittade jag in i några butiker men insåg snart att det fanns alldeles för mycket att titta på så la iat mer det o åkte till Tottenham Court Road för att hälsa på Mike på jobbet. Såg honom inte o orkade inte fråga efrer honom så åkte ist tillbaka till Marble Arch där jag köpte en 3:e frukost som jag åt i solen i Hyde park. 
Sen gick jag längst med Green Park till Piccadilly Circus sär jag visste att familjen bodde. Hade ännu inte fått tag på dem. 
Satte mig på Waxy O'Connors med en halv pint cider för att vila fötterna lite då Ellen hörde av sig och jag fick åka till Tate Modern där vi träffades o åt lunch o sen strosade runt bland de olika utställningarna. 
På väg hem tänkte jag lite snabbt titta på forever 21 vid bytet av tunnelbana men när jag kom ut på Oxford street möttes jag av en vägg av människor så jag vände på direkten. 
Nu är jag tillbaka på vandrarhemmet, i samma rum som jag o Henke bodde sist, för att vila lite innan det blir teater o middag. O blir det inte alltför sent ska jag träffa Nikki oxå. 
Bilder...











Kommentarer


Kommentera inlägget här: