meandmyrestlesssoul.blogg.se

1 december

Kategori:

1 december är här och vår största helg på lamphuset är över. Dels för att alla vill ha adventsljusstakar o stjärnor till 1 advent men även för att enjoyhäftet gick ut sista november ett rabatthäfte där vi ger 20% rabatt.  
Idag är det lugnt och skönt, och vi hinner faktiskt göra lite saker och komma ikapp. 

Hemma brinner ljusen. 

Och jag har pyntat för jul.


Det är bara min lilla minigran som ska upp men den får vänta lite. 

I lägenheten jobbar de på och de har sagt att det ska bli färdigt till jul vilket jag håller tummarna för. Då kan jag flytta vid årsskiftet :)
Idag bar de in mitt golv.
Tänkte gå o besöka dem nästa onsdag när jag är ledig för att se hur långt de har kommit o mäta lite innan jag tar en sväng till ikea för att planera lite :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: