meandmyrestlesssoul.blogg.se

Rix fm festival

Kategori:

Ledig dag idag. Har packat och ordnat lite och städat i min nya lägenhet.
Jag plockade även ur och städade garderoben och så att några skulle kunna komma o köpa den.
Kl 16 hade jag tänkt gå på Rix Fm Festival och de skulle hämta garderoben kl 15. Men den va sjukt tung och innan vi äns hade fått ner den på högkant, monterat isär den och burit ner den i bilen så hade det gått över en timme. Så jag kom ner till Götaplatsen ganska sent. Men hann att se några artister. 
 
Loreen
 
Zara Larsson
O så dök Danny upp lite oväntat.
Körde nån slags oplanerad variant av Amazing.
Molly Sandén
 
Och så givetvis Måns Zelmerlöw
 
 
Nu har jag sett honom 3 ggr i sommar.
 
Väl hemma plockade jag iordning i sovrummet.
Det blev en sån skillnad utan gaerderoben. Som ett helt nytt rum.
 
Ska försöka komma på en bra förvaring under sängen så att jag slipper att ha en garderob i sovrummet sen när jag får min nya lägenhet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: