meandmyrestlesssoul.blogg.se

24 timmar hemma

Kategori:

I helgen va jag jag hemma på snabbvisit. Efter att ha jobbat på Backaplan (vilket kändes som första dagen på nya jobbet innan jag väl kom dit o insåg att allt va precis likadant, bara lite svårt att hitta) tog jag bussen hem till Jkpg. På samma buss satt Emils föräldrar så jag fick skjuts av Emil hem till mamma.
Väl framme väntade hela familjen och va grillförberedelserna på g.
Vi åt gott och skrattade mycket. Alltid lika kul när alla kan samlas.
Kvällsljuset va underbart och jag passade på att ta lite kort.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan va det dags för lek.
 
 
 
 
På söndag förmiddag åkte vi ut med flotten på Ribbingsnässjön men det blåste kallt så jag åkte tillbaka hem o la mig i solen ist.
Sen va det dags för middag med farmor och kusinerna på Hooks Herrgård.
 
Jag åt grillad halloumi till förrätt
Kalv med potatiskaka till huvudrätt
O efterrätten va ljuvlig med smak av rabarber, fläder, jordgubbar och citron.
Kaffe serverades i de fina salarna.
 
Sen va det dags för lite gruppfoton.
 
 
 
 
 
 
 
Henke tyckte att det va jobbigt med hållnningen ;) Gör si, gör så...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen va det bara att ta bussen hem igen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: