meandmyrestlesssoul.blogg.se

Veckan som gått

Kategori:

(Okej skrev det här i söndags kväll men glömde visst att publicera det)
 
Veckan har varit lite här o var...
 
Måndag:
Åkte till Frölunda Torg bestämd på att lämna in cv i många olika butiker.
Va händer? Tappar helt självdiciplinen och lämnar bara 3st:(
Iems ringer dock efter 2 timmar och vill ha en intervju :)
 
Tisdag:
Jobb på netonnet. Får lära den nya chefen att stänga.
 
Onsdag:
Samma som tisdag.
 
Torsdag:
Jobb på Gina i Allum. Blir lämnad ensam första timmen. Går hur bra som helst. Kul butik att jobba i!
 
Fredag:
Intervju på Iems på Frölunda Torg. (Får svar inom 2 veckor)
Jobb på Gina på Kungsgatan.
 
Lördag: 
Jobb på Gina på Kungsgatan.
Jobbar med en tjej som inte har nån servicekänsla. Blev lite rädd för henne...
 
Söndag:
Bokmässa.
Köpa soffa till Henke på IKEA.
Bokmässa.
Bygga soffa hos Henke.
 
(Eftersom jag inte publicerade inlägget i söndags lägger jag till gårdagen oxå)
 
Måndag:
Ledig dag!
Städar lägenheten.
Mamma kommer och hälsar på. Vi shoppar och fikar på Frölunda torg. Jag söker jobb på Lamphuset. Jag storhandlar. Vi köper sallad som vi äter uppe på Ramberget. Vi hämtar Henke och shoppar lite till på Netonnet och IKEA. Snabbstylar hans nya lägenhet.
På kvällen jobbade jag på friskis.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: