meandmyrestlesssoul.blogg.se

Brudparet Ståhl

Kategori: Foto

I fredags åke jag hem till Småland för att i lördags gå på Jimmie och Marias bröllop.
Då jag inte hade varit ute på 1 vecka och bara vilat va jag lite orolig för hur det skulle gå.
Tyvärr hade jag ganska ont genom hela festen. Varje skratt va ett hugg i magen men jag överlevde och hade roligt. Det va en väldigt fin vigsel där gråten satt i halsen redan från början.
Festen va rolig med ett filmtema, mycket upptåg o fina och roliga tal.
(Jag har tagit några bilder från det gemensamma instagramkontot för dagen)
 
 
Vigseln va i Svartorps kyrka.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Middagen och festen va på Hooks herrgård.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: