meandmyrestlesssoul.blogg.se

resa, resa, resa

Kategori: resa

Nu snurrar mitt huvud av reseplaner.
 
-Satt och jobbade på min scrapbook igår samtidigt som jag såg bilder från London som Virre och Sofie la upp på fb.
Blev så sugen på att åka tillbaka!
Har sagt till Sherwin som spelar i the Harlots att säga till när deras nästa gig är så att jag förhoppningsvis kan åka över o se det.
 
 
-I scrapbooken har jag kommit till Clara och Malins besök. Nämnde dem på instagram och de vill åka nånstans till våren. Jättekul tycker jag! Både Australien/Nya Zeeland och vår helg i London. Oss tre tillsammans är små duracellkaniner med massa energi :)
 
-Snackade lite om 30 årsdagar med Måns och funderade på om man skulle ta och åka iväg när jag fyller år i sommar. Han ställer upp som resesällskap.
 
- Häromdagen kom Mike och jag fram till att vi kunde ses nånstans i Europa. På så sätt kan vi slå ihop lite planer. Han vill komma o hälsa på här, jag vill hälsa på i London, jag vill resa till en ny plats och han vill åka till Europa och gå på museum. Planen va att mötas i Berlin i november.
Jag fick idag mitt schema för november och vi kunde inte få ihop någon helg.
 
- Så nu har jag hittat en billig resa till Berlin i slutet av november som jag ska försöka genomföra :)
 
- Sen har vi fortfarande Skottland till våren med Maria.
 
- Och USA till hösten med Mia, Jennifer och Emelie.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: