meandmyrestlesssoul.blogg.se

Middag och dans med non

Kategori:

Igår va jag ute på middag med ett av mina jobb, netonnet. Tvingade på mig en kjol o strumpbyxor som jag inte användt på länge men kände mig i a f ganska bekväm. 
 
Vi åt på Wok Göteborg. De hade buffé. Jag gillar ju mongolisk bbq men kön va lång. Efter 20 min fick jag min mat. 
Andra rundan åt jag av den färdiga maten. Inte alls så god. Så 3:e gången plockade jag eget igen för det inte va nån kö. Men då blev det inte alls lika gott som första gången. Men men det va gratis ;)  
Efter våra 2 gratis drinkar gick jag, Anna o Basse till Vasastan där vi träffade resten av non gänget som hade valt att ha en egen middag. 
Vi gick sedan ut för att dansa på nef. 
Musiken va väldigt dålig och enformig. Men några av oss försökte göra det bästa av situationen. Men till slut gav vi upp. 
Kul att få komma ut lite i a f. 

Nu blir det några timmars jobb innan det blir pysseleftermiddag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: