meandmyrestlesssoul.blogg.se

myshelg och resa på g!

Kategori:

Kommer ni ihåg ljusstakarna jag letade efter på netto som va slut i båda butikerna jag tittade i?
Senare på dagen fick jag ett meddelande från Maria. 
"Jag köpte 2st"
Åh va glad jag blev då :)

I fredags kväll träffade jag Henke på Avenyn. Vi va först på Olearys o åt burgare o sen gick vi till Flying Scottsman. Därefter traskade vi igenom Haga bort till Järntorget. 
Stannade till på Dubliners o mötte sen Johan och några kompisar till honom på Bryggeriet. 
Sedan gick de andra vidare till Henriksberg och jag gick hem o la mig. Jobb i helgen som vanligt. 
Igår efter jobbet va jag på Manana och åt med pappa, Helena, Henkr, Emil, Katarina, Margareta, Simon, Carro och hennes föräldrar. Jättegott meb halvvägs in i måltiden blev jag nästan lite äcklad av all vitlök o majonäs. Det blev för flötigt. 



Sedan åkte jag hem och tittade på så mycket bättre och packade upp mina böcker som pappa och Helena hade med sog hemifrån.
Nu är bokhyllan maxad!

Nu ska jag till jobbet några timmar och sen bär det av till Landvetter och Berlin:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: