meandmyrestlesssoul.blogg.se

Ofokuserad truckdag

Kategori:

Idag va jag på jakt efter 2 saker innan jag skulle åka och jobba.
Nr 1 va en ljusstake från netto.
Såg en liknande på blomsterlandet för några veckor sen men tyckte den va lite dyr så jag tänkte slå till nu. Gick ner till netto på andra lång men där va den slut.
 
Gick sedan till myrorna för att hitta nr 2, en bok om Berlin.
Fanns ingen där heller. Har letat i 4 olika second hand butiker nu.
Köpte ist en annan bok och en adventsljustake för 20kr tillsammans.
 
Åkte ist till Centralstationenen där ett netto ligger och skyndade mig dit innan jag va tvungen att åka ut till Netonnet. Men där va den oxå slut.
Då skickades en bild till mamma, Tessa och Maria. Får väl se om det blir nån napp ;)
 
Sedan har jag jobbat på non idag då jag är ledig från lamphuset.
Jag fick nöjet att köra truck på lagret och rensa/organisera/städa och fylla på så mycket jag kunde i butiken.
Va helt ofokuserad och körde in i saker och saker rasade ner på mig.
Blev träffad av en metallbåge så att jag fick en stor bula på benet.
Blev även attakerad av 3 lådor med stekpannor. Jag är glad för att det är tak på trucken. Såg dom falla från 3m höjd och tänkte bara att det här kommer göra ont, böjde mig framåt och drog händerna över huvudet. Men 2 av förpackningarna hamnade bredvid trucken och den andra la sig på taket på trucken.
I morgon blir det att fortsätta där jag slutade men med lite mer fokus kanske. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: