meandmyrestlesssoul.blogg.se

Bowling

Kategori:

Så va det söndag igen. Veckorna går fort nu.
Helgen swishade förbi som vanligt.
I fredags efter jobbet åkte jag till Clara. Vi lagade tacos, drack te och spelade yatzy.
I går efter jobbet åkte jag in till stan där jag träffade Mia och ett stort gäng från kyrkan, närmre 60 pers, på starbowling. Där minglade vi, åt burgare och bowlade.
 
 
Efter bowlingen va det dags för after bowling men jag blev helt plötsligt jättedeppig och nästan gråtfärdig så jag åkte hem och la mig istället.
 
Idag på morgonen gick jag en lång promenad på 1 timme för att rensa hjärnan lite.
 
 
 
Ikväll efter jobbet så träffade jag Robin och Johan. Ett par som just blev ett par när jag träffade dem i USA för ca 10 år sen.
Robin va en tjej jag hade sett utanför mina barns skola några gånger och hade på känn att hon va svensk. På nåt sätt fick jag reda på ett gäng svenskar som spelade innebandy i DC och jag fick ett nummer jag ringde. Pratade med en tjej och snacka att jag blev förvånad när det va just Robin som jag hade pratat med och som hade värdbarn på samma skola som mig.
Vi spelade innebandy ihop i flera månader och min sista helg i USA hade Lulu's, klubben vi alltid gick till, bartömning för att de skulle stänga. Då sågs vi där.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: