meandmyrestlesssoul.blogg.se

Pysseldag

Kategori: pyssel

Vaknade idag och det va mulet och regnigt ute. Bestämde mig direkt för att stanna inne hela dagen.
 
Fick massor gjort. Massa pyssligt :)
Började med att baka bröd och kladdkaka (känner jag mig själv rätt så kommer det bli kladdkaka minst 3 ggr om dagen tills den tar slut;))
 
Fikade med mina loppisfynd.
 
Sedan rengjorde jag min kökslampa. det blev stor skillnad:
 
Sen har jag scrapbookat i några timmar innan jag började måla. Först blev det en uggla:
Sen hittade jag min teckning av Elvis som jag gjorde i London. Började måla med tusch på denna och helt plötsligt hade Elvis blivit svart :) Den va nog tyvärr snyggare innan.
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    funkar ugnen

    2014-05-06 | 22:01:24

Kommentera inlägget här: